VANFORD 4000
Liczba łożysk: 7+1. Waga: 215g. Przełożenie: 5,3:1 - nawój 87cm. Pojemność szpuli: 0,30-180m. Moc hamulca: 11kg.
Nowy Shimano Vanford to nowoczesny, ultralekki kołowrotek spinningowy. Dzięki najnowszym technologiom Shimano takim jak Silent Drive, Micromodule Gear II czy uszczelnienie X-Protect, spełnia on oczekiwania najbardziej wymagających wędkarzy, łowiących okonie, pstrągi, bolenie, czy sandacze na lekkie zestawy.
• PRZEKŁADNIA HAGANE - MOCNA, ODKUWANA NA ZIMNO -
kucie na zimno to kluczowy element obróbki metalu stosowany przez Shimano. Surowiec składowy nie jest poddawany mechanicznej obróbce, tylko jest kształtowany pod bardzo wysokim ciśnieniem, co nadaje mu idealną spoistość, co przekłada się na wytrzymałość i długowieczność elementu, a w tym przypadku - przekładni, która jest sercem każdego kołowrotka.
• NAPĘD SILENTDRIVE - ULTRA CICHA PRACA, ZNANA Z KOŁOWROTKA STELLA FJ
• X-SHIP - SPRAWDZONY, łożyskowany NAPĘD O DUŻEJ WYTRZYMAŁOŚCI -
Dzięki przesunięciu piniona w stronę zębatki głównej, więcej mocy jest przenoszone z rączki na rotor. Pinion jest z kolei wspierany dwoma łożyskami Shimano A-RB co skutkuje o wiele większą stabilnością pracy.
• MICROMODULE II - PRECYZYJNE, MIKROMODUŁOWE ZĘBATKI
• USZCZELNIENIE X-PROTECT - CZYNIĄCE KOŁOWROTEK ODPORNYM NA DZIAŁANIE WODY- całość w ultra lekkiej obudowie węglowej z CI4+.
CI4+ to zaawansowana wersja oryginalnego CI4. Ten wysoce zaawansowany technologicznie materiał jest jednak 2,5-raza sztywniejszy niż CI4 i znaleźć go można jedynie w najdroższych, ultralekkich kołowrotkach z naszej oferty. CI4+ pozwala uzyskać również większą siłę holowania bez obaw o odkształcenie się elementów.
G FREE BODY - Technologia G-Free Body została opracowana, by przenieść środek ciężkości kołowrotka w stronę wędziska. Udało się to osiągnąć poprzez przesunięcie wałka napędowego o 19mm w górę. Dzięki temu, środek został przesunięty w stronę dłoni wędkarza, zapewniając lepszą egonomię i większą łatwość użycia, a co za tym idzie - mniejsze zmęczenie ręki.
MGL ROTOR - Zaprojektowany na nowo rotor Magnumlite ma niebywale płynne obroty. Dotychczas symetryczny rotor został całkowicie przeprojektowany i jest teraz asymetryczny. Mechanizm zbijania kabłąka, umieszczony dotychczas po tej samej stronie kabłąka co rolka prowadząca, został przeniesiony na drugą stronę, co spowodowało lepsze wyważenie i zredukowało bezwład rotacji