Koszty wysyłki na terenie Polski - wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich: DPD oraz InPost Paczkomaty.
Wysyłka zamówień powyżej 350 złotych na terenie kraju jest bezpłatna - za wyjątkiem przesyłek o niestandardowym gabarycie, jak np. wędki i blanki, których wysyłka jest szczególnie droga. W wypadku wysyłek ponadgabarytowych produktów system dolicza dopłatę do wysyłki. Dopłata w wysokości 10zł będzie naliczana również w wypadku przesyłek płatnych u kuriera.
Koszty:
- paczkomat InPost - 15zł
- przesyłka kurierska DPD - 19zł (pobraniowa plus dodatkowo 7zł)
- przesyłka kurierska DPD ponadgabarytowa - ok. 30-55zł
Wysyłki zagraniczne
Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.
Dla orientacji: niewielka paczka do 1kg to koszt ok.40zł. Wysyłka większego gabarytu, np.wędki to koszt ok.200zł. Wysyłka dłuższej przesyłki niż 150cm nie będzie możliwa.
Dane do przelewu:
PRACOWNIA ART-ROD MAŃCZAK I MYTKO
Wichrowe Wzgórze 104
61-676 POZNAŃ
Nr rachunku IBAN w złotówkach (pln): 59 1140 2004 0000 3802 5142 2036
Nr rachunku IBAN w euro (EUR):
PL36 1140 2004 0000 3012 0637 3486
kod BIC mBanku: BREXPLPWMBK
Wysyłka
a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 7 dni roboczych, z reguły jest to 1-2 dni, od dnia przyjęcia zamówienia.
Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.
b)Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane i wysyłane następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.
c).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.
d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep Spinningshop.pl
e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep Spinningshop.pl nie ponosi się do odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
Pełną odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.
f). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.
g). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone.
W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.
Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.
h). Protokół, o którym mowa w podpunktach f i g jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską.
Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.
i). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
j) Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 10 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu. Klient odpowiada za przesyłkę zwrotna do sklepu.
Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny.
Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.
Gwarancje
a). Sklep internetowy Spinningshop.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.
b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.
10. Zasady postępowania reklamacyjnego
a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:
- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.
* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.
b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!
c). W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień, w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)