Wysyłka, zwroty, gwarancja, reklamacje

Koszty wysyłki na terenie Polski - wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich: DPD oraz InPost Paczkomaty.

Wysyłka zamówień powyżej 350 złotych na terenie kraju jest bezpłatna - za wyjątkiem przesyłek o niestandardowym gabarycie, jak np. wędki i blanki, których wysyłka jest szczególnie droga. W wypadku wysyłek ponadgabarytowych produktów system dolicza dopłatę do wysyłki. Dopłata w wysokości 10zł będzie naliczana również w wypadku przesyłek płatnych u kuriera.

Koszty:

- paczkomat InPost - 15zł

- przesyłka kurierska DPD - 19zł (pobraniowa plus dodatkowo 7zł)

- przesyłka kurierska DPD ponadgabarytowa - ok. 30-55zł

 

Wysyłki zagraniczne

Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

Dla orientacji: niewielka paczka do 1kg to koszt ok.40zł. Wysyłka większego gabarytu, np.wędki to koszt ok.200zł. Wysyłka dłuższej przesyłki niż 150cm nie będzie możliwa.

 

Dane do przelewu:

PRACOWNIA ART-ROD MAŃCZAK I MYTKO

Wichrowe Wzgórze 104

61-676 POZNAŃ

 

Nr rachunku IBAN w złotówkach (pln): 59 1140 2004 0000 3802 5142 2036

Nr rachunku IBAN w euro (EUR):

PL36 1140 2004 0000 3012 0637 3486

kod BIC mBanku: BREXPLPWMBK

 

Wysyłka

a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 7 dni roboczych, z reguły jest to 1-2 dni, od dnia przyjęcia zamówienia.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b)Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane i wysyłane następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.

Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

c).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.

Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep Spinningshop.pl

e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.

W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep Spinningshop.pl nie ponosi się do odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.

Pełną odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.

f). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone).

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

g). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone.

W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.

Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

h). Protokół, o którym mowa w podpunktach f i g jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską.

Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

i). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

j) Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.

Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 10 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.

Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu. Klient odpowiada za przesyłkę zwrotna do sklepu.

Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny.

Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.

 

Gwarancje

a). Sklep internetowy Spinningshop.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.

Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

10. Zasady postępowania reklamacyjnego

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:

- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem

- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)

- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Pracownia ART-ROD Mańczak i Mytko
Os.Wichrowe Wzgórze 104
61-670 Poznań
tel.+48-531-688-008


- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.

* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień, w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

 

Menu

QR kod

Ustawienia

Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Udostępnij

Utwórz konto lub zaloguj się aby tworzyć listę ulubionych

Zaloguj się