DAIWA to wiodący japoński producent sprzętu wędkarskiego najwyższej klasy. Kołowrotki Daiwa są znane ze swoich innowacji, perfekcji wykonania, trwałości i niesamowitego kompleksowego dopracowania w każdym szczególe i aspekcie łowienia.
Nowe modele Daiwa 24 Tatula SV TW są wyposażone w nowy system SV Boost. System SV Boost to dwustopniowy system hamulca SV, w którym siła oporu hamulca magnetycznego jest automatycznie zmniejszana w drugim etapie rzutu. Zwiększa to odległość wyrzutu, nie powodując przy tym ryzyka splątania. Korpus kołowrotka został nieznacznie zmniejszony w porównaniu do poprzedniego modelu, co ułatwia trzymanie go w dłoni. Konstrukcja Hyper Drive z Hyper Drive Digigear i Hyper Double Support zapewnia doskonałe przenoszenie mocy i redukuje hałas przekładni. Aluminiowa rama Hyper Armed zapewnia pewne trzymanie wewnętrznej przekładni wewnątrz korpusu. Sprzęgło Hyper Tough Clutch nie zatrzaśnie się samo nawet podczas bardzo silnych rzutów. Idealny kołowrotek uniwersalny – model 100 jest odpowiedni do przynęt o masie od ok. 7g do 56g, model 150 dla przynęt o masie od 14g do max 100g.
Nowe modele Daiwa 24 Tatula SV TW są wyposażone w nowy system SV Boost. System SV Boost to dwustopniowy system hamulca SV, w którym siła oporu hamulca magnetycznego jest automatycznie zmniejszana w drugim etapie rzutu. Zwiększa to odległość wyrzutu, nie powodując przy tym ryzyka splątania. Korpus kołowrotka został nieznacznie zmniejszony w porównaniu do poprzedniego modelu, co ułatwia trzymanie go w dłoni. Konstrukcja Hyper Drive z Hyper Drive Digigear i Hyper Double Support zapewnia doskonałe przenoszenie mocy i redukuje hałas przekładni. Aluminiowa rama Hyper Armed zapewnia pewne trzymanie wewnętrznej przekładni wewnątrz korpusu. Sprzęgło Hyper Tough Clutch nie zatrzaśnie się samo nawet podczas bardzo silnych rzutów. Idealny kołowrotek uniwersalny – model 100 jest odpowiedni do przynęt o masie od ok. 7g do 56g, model 150 dla przynęt o masie od 14g do max 100g.
Nowe modele Daiwa 24 Tatula SV TW są wyposażone w nowy system SV Boost. System SV Boost to dwustopniowy system hamulca SV, w którym siła oporu hamulca magnetycznego jest automatycznie zmniejszana w drugim etapie rzutu. Zwiększa to odległość wyrzutu, nie powodując przy tym ryzyka splątania. Korpus kołowrotka został nieznacznie zmniejszony w porównaniu do poprzedniego modelu, co ułatwia trzymanie go w dłoni. Konstrukcja Hyper Drive z Hyper Drive Digigear i Hyper Double Support zapewnia doskonałe przenoszenie mocy i redukuje hałas przekładni. Aluminiowa rama Hyper Armed zapewnia pewne trzymanie wewnętrznej przekładni wewnątrz korpusu. Sprzęgło Hyper Tough Clutch nie zatrzaśnie się samo nawet podczas bardzo silnych rzutów. Idealny kołowrotek uniwersalny – model 100 jest odpowiedni do przynęt o masie od ok. 7g do 56g, model 150 dla przynęt o masie od 14g do max 100g.
Nowe modele Daiwa 24 Tatula SV TW są wyposażone w nowy system SV Boost. System SV Boost to dwustopniowy system hamulca SV, w którym siła oporu hamulca magnetycznego jest automatycznie zmniejszana w drugim etapie rzutu. Zwiększa to odległość wyrzutu, nie powodując przy tym ryzyka splątania. Korpus kołowrotka został nieznacznie zmniejszony w porównaniu do poprzedniego modelu, co ułatwia trzymanie go w dłoni. Konstrukcja Hyper Drive z Hyper Drive Digigear i Hyper Double Support zapewnia doskonałe przenoszenie mocy i redukuje hałas przekładni. Aluminiowa rama Hyper Armed zapewnia pewne trzymanie wewnętrznej przekładni wewnątrz korpusu. Sprzęgło Hyper Tough Clutch nie zatrzaśnie się samo nawet podczas bardzo silnych rzutów. Idealny kołowrotek uniwersalny – model 100 jest odpowiedni do przynęt o masie od ok. 7g do 56g, model 150 dla przynęt o masie od 14g do max 100g.
Nowe modele Daiwa 24 Tatula SV TW są wyposażone w nowy system SV Boost. System SV Boost to dwustopniowy system hamulca SV, w którym siła oporu hamulca magnetycznego jest automatycznie zmniejszana w drugim etapie rzutu. Zwiększa to odległość wyrzutu, nie powodując przy tym ryzyka splątania. Korpus kołowrotka został nieznacznie zmniejszony w porównaniu do poprzedniego modelu, co ułatwia trzymanie go w dłoni. Konstrukcja Hyper Drive z Hyper Drive Digigear i Hyper Double Support zapewnia doskonałe przenoszenie mocy i redukuje hałas przekładni. Aluminiowa rama Hyper Armed zapewnia pewne trzymanie wewnętrznej przekładni wewnątrz korpusu. Sprzęgło Hyper Tough Clutch nie zatrzaśnie się samo nawet podczas bardzo silnych rzutów. Idealny kołowrotek uniwersalny – model 100 jest odpowiedni do przynęt o masie od ok. 7g do 56g, model 150 dla przynęt o masie od 14g do max 100g.
Brak dostępnych produktów.
Bądźcie czujni! W tym miejscu zostanie wyświetlonych więcej produktów w miarę ich dodawania.
Ta strona korzysta z plików cookie (tzw. „ciasteczka”), aby zapewnić Ci najlepszą i spersonalizowaną obsługę na naszej stronie internetowej