Koszty wysyłki na terenie Polski:


-Poczta Polska priorytet koperta/paczka - 10zł
-Poczta Polska priorytet paczka pobraniowa - 20zł
-przesyłka kurierska -16zł (pobraniowa plus dodatkowo 10zł)

-przesyłka kurierska UPS ponadgabarytowa (np. wędki o składzie powyżej 200cm) - ok.40zł


Wysyłki zagraniczne

Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich: DPD, TNT, GLS oraz UPS.
Dla orientacji: niewielka paczka do 1kg to koszt ok.40zł. Wysyłka większego gabarytu, np.wędki to koszt ok.100zł.


Dane do przelewu:
PRACOWNIA ART-ROD MAŃCZAK I MYTKO
Wichrowe Wzgórze 104
61-676 POZNAŃ

Nr rachunku IBAN w złotówkach (pln): 59 1140 2004 0000 3802 5142 2036

Nr rachunku IBAN w euro (EUR):
PL36 1140 2004 0000 3012 0637 3486

kod BIC mBanku: BREXPLPWMBK


Wysyłka

a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 7 dni roboczych, z reguły jest to 1-2 dni, od dnia przyjęcia zamówienia.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b)Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane i wysyłane następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

c).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep Spinningshop.pl

e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep Spinningshop.pl nie ponosi się do odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
Pełną odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.

f). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

g). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone.
W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.
Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

h). Protokół, o którym mowa w podpunktach f i g jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską.
Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

i). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

j)
Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 10 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu. Klient odpowiada za przesyłkę zwrotna do sklepu.
Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny.
Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.

Gwarancje
a). Sklep internetowy Spinningshop.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.


10. Zasady postępowania reklamacyjnego
a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Pracownia ART-ROD Mańczak i Mytko
Os.Wichrowe Wzgórze 104
61-670 Poznań
tel.61-848-55-30


- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.

* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień, w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć